Prace budowlane – ul. Olsztyńska 13 w Giżycku

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI

Remont klatki schodowej w budynku przy ul. Olsztyńskiej 13 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie  remontu klatki schodowej zgodnie
z
zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.

Oferty należy składać listownie bądź w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko
ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT) w terminie do dnia 
3006-2020r. do godz. 1400. Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Olsztyńska 13.

Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.

Zakres prac obejmuję:

Remont klatki schodowej – okładzina klatki – lastryko

  1. Naprawa ubytków w biegach klatki schodowej.
  2. Osadzenie nowych kątowników stalowych na stopniach.
  3. Szlifowanie powierzchni.
  4. Polerowanie i zabezpieczanie powierzchni.
  5. Wymiana istniejącej nawierzchni betonowej/lastryko przed wejściem głównym od ulicy Olsztyńskiej na nawierzchnię z kamienia.

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych. Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy.

  2. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
  3. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych
  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
  5. Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac. Planowany termin przystąpienia do prac remontowych – jesień 2020 r.

  6. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.