Gwarantujemy, że zarządzanie Państwa nieruchomością będzie wykonywane rzetelnie,
według najnowszych standardów zawodowych i z należytą starannością przy maksymalnym zaangażowaniu.
Cena za zarządzanie nieruchomością – do negocjacji za m2 powierzchni
użytkowej budynku.
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA
- reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomością w zakresie udzielanych pełnomocnictw
- rekomendacja, zawieranie umów ubezpieczenia budynku
- zawieranie umów z dostawcami mediów
- prowadzenie wykazu lokali, właścicieli lokali, wielkości udziałów, weryfikowanie stanu prawnego oraz faktycznego nieruchomości wspólnej
- bieżąca obsługa informacyjna właścicieli lokali w sprawach dotyczących nieruchomości, poszczególnych lokali oraz wydawanie zaświadczeń w zakresie przez nich wymaganym
- dbanie o utrzymanie porządku i czystości w budynku i w obrębie posesji
- prowadzenie korespondencji z właścicielami
- wyszukiwanie firm świadczących usługi
- przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej zgodnie z ustawą o własności lokali
OBSŁUGA TECHNICZNA
- prowadzenie książki obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami
- zapewnienie utrzymania nieruchomości wraz z całą infrastrukturą techniczną w należytym stanie technicznym i estetycznym poprzez nadzór nad firmami świadczącymi usługi w zakresie bieżącej konserwacji oraz pogotowia technicznego
- wykonywanie przeglądów technicznych na zlecenie
- wskazanie niezbędnych działań w zakresie prac remontowych i inwestycyjnych
- przygotowywanie zestawień ofertowych na realizację planowanych prac
- nadzór nad realizacją świadczeń gwarancyjnych
- przechowywanie dokumentacji technicznej nieruchomości
OBSŁUGA FINANSOWO – KSIĘGOWA
- zakładanie i obsługa rachunków bankowych
- przygotowywanie danych do planów gospodarczych Wspólnoty Mieszkaniowej
- prowadzenie księgowości w profesjonalnym programie księgowym dla Wspólnot Mieszkaniowych w oparciu o ustawę o własności lokali, ustawę o podatku dochodowym od osób prawnych, osób fizycznych, a w przypadku innych zgodnie z postanowieniami umowy i obowiązującymi przepisami w tym zakresie
- rozliczanie kosztów zarządu nieruchomością wspólną, kosztów zużycia mediów, kosztów prac remontowych i modernizacyjnych
- pomoc przy uzyskaniu kredytów bankowych na prace remontowo – modernizacyjne nieruchomości
- prowadzenie windykacji należności Wspólnoty Mieszkaniowej
- bieżące informowanie o stanie kartotek finansowych indywidualnych właścicieli (e-kartoteka)
- udzielanie informacji księgowych właścicielom lokali przez pracowników księgowości telefonicznie lub przez pocztę e-mail
- analiza kosztów utrzymania części wspólnych nieruchomości
- sporządzanie sprawozdań finansowych Wspólnoty Mieszkaniowej w terminach określonych ustawą o własności lokali
OBSŁUGA PRAWNA
- obsługa prawna w zakresie funkcjonowania nieruchomości:
- porady prawne
- przygotowanie pism i opinii
- pomoc i doradztwo w sporach z dostawcami usług
- windykacja należności:
- sporządzanie pozwów sądowych
- sporządzanie wniosków do sądów wieczysto-księgowych o wpis do hipoteki