opublikowano dnia 14 listopada 2022
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont wiatrołapów w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 15 w Giżycku ”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu wiatrołapów zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl. w terminie do dnia
25–11-2022 r. do godz. 12.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Królowej Jadwigi 15.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Królowej Jadwigi 15 prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Szczegółowe informacje:
1. Oferta powinna zawierać kosztorys ofertowy (szczegółowy) sporządzony na podstawie przedmiaru sporządzonego przez Zamawiającego.
2. Zaleca się aby oferent odwiedził i zbadał miejsce robót i jego otoczenia oraz pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszystkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na realizację; koszt takiej wizyty ponosi oferent.
3. Załączone przedmiary są jedynie materiałami pomocniczymi, które powinny być pomocne w przygotowaniu oferty; oferent winien skorygować podane przedmiary przed złożeniem oferty.
4. Do obowiązku Wykonawcy należy ustalenie szczegółowego zakresu prac do wykonania na podstawie dokonanej przez siebie wizji lokalnej.
5. Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
6. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.