opublikowano dnia 21 marca 2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont kominów i obróbek kominów ponad dachem oraz przemurowanie komina w części strychowej w budynku przy Placu Dworcowym 5 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu kominów i obróbek kominów pond dachem oraz przemurowanie komina w części strychowej zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3, bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 04–04-2023r. do godz. 1200 .
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Plac Dworcowy 5.
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
-
Zadanie I: Przemurowanie komina w części strychowej (1 szt.)
– zbicie starego tynku
– przemurowanie zdegradowanych elementów komina cegłą ceramiczną pełną
– tynkowanie
– malowanie na kolor podobny do istniejącego
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
-
Zadanie II: Remont kominów ponad dachem – (6 szt).
– skucie istniejących czap i starych tynków
– wykonanie nowych czap betonowych z kapinosami
– przemurowanie górnej warstwy cegieł ścian kominów (jeśli wymagane)
– wykonanie nowych obróbek blacharskich wokół kominów
– ułożenie papy lub membrany na połączeniu kominów z połacią dachową
– wtopienie siatki elewacyjnej i tynkowanie
– malowanie na kolor podobny do istniejącego
– demontaż i ponowny montaż istniejących nasad kominowych i anten
– montaż demontowalnych zabezpieczeń wylotów kanałów z siatki
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych w rozbiciu na zadania zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
-
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
-
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
-
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
-
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
-
Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały oraz protokół kominiarski z odbioru prac.