opublikowano dnia 27 marca 2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont balkonów oraz murka oporowego przy wejściu do piwnicy od strony podwórka w budynku przy ul. Pionierskiej 10 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu balkonów oraz murka oporowego przy wejściu do piwnicy od strony podwórka zgodnie z opisem poniżej.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia
03-04-2023 r. do godz. 12.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Pionierska 10.
Zakres prac:
Zadanie 1 – Remont balkonów (4 szt.)
– zbicie starego tynku na spodzie balkonów oraz obudowie po stronie zewnętrznej
– wtopienie siatki elewacyjnej na spodzie i obudowie balkonów
– wykonanie tynku o strukturze zbliżonej do istniejącej
– malowanie spodu i ścian balkonu na kolor zbliżony do istniejącego
– sprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
Zadanie 2 – Remont murka oporowego przy wejściu do piwnicy
– demontaż istniejącej obróbki blacharskiej
– oczyszczenie i malowanie istniejącej balustrady
– zbicie starego tynku
– gruntowanie i tynkowanie murka oraz ściany przyległej do schodów
– wykonanie nowej obróbki blacharskiej na murku
– demontaż i ponowny montaż uchwytów na doniczki
– sprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
Informacje szczegółowe:
-
Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Zaleca się aby oferent odwiedził i zbadał miejsce robót i jego otoczenia oraz pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszystkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na realizację; koszt takiej wizyty ponosi oferent.
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.
- Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac
-
Wspólnota Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.