opublikowano dnia 29 marca 2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Naprawa części opaski wokół budynku przy ul. Daszyńskiego 12 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie naprawa części opaski wokół budynku przy ul. Daszyńskiego 12 (od strony ogródka) zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl. w terminie do dnia
07–04-2023 r. do godz. 12.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Daszyńskiego 12.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Szczegółowe informacje:
- Zakres robót obejmuje : – demontaż zapadniętej opaski na odcinku ok. 4,5m (szerokość opaski – 0,5m)
– wykonanie nowej podbudowy
– odłożenie kostki z rozbiórki na nową podbudowę
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz określać termin zakończenia prac oraz okres udzielonej gwarancji.
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
- Do obowiązku Wykonawcy należy ustalenie szczegółowego zakresu prac do wykonania na podstawie dokonanej przez siebie wizji lokalnej
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.