opublikowano dnia 4 kwietnia 2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont kominów w części strychowej oraz remont daszka nad wejściem do budynku przy ul.Struga 19 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu kominów w części strychowej oraz remont daszka nad wejściem do budynku zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 18–04-2023r. do godz. 1200 .
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Struga19.
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
-
Zadanie I: Remont komina w części strychowej (2 szt.)
– zbicie starego tynku
– tynkowanie i gruntowanie kominów
– montaż kątowników z siatką
– wtopienie siatki na kominach
– dwukrotne malowanie
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
-
Zadanie II: Remont daszku nad wejściem do budynku (1szt.)
– demontaż istniejącej obróbki blacharskiej
– wykonanie warstwy betonu spadkowego
– montaż obróbek blacharskich
– położenie dwóch warstw papy
– wykonanie tynku strukturalnego od spodu z wklejeniem siatki
– malowanie
– utylizacja odpadów i uprzątnięcie po pracach
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych w rozbiciu na zadania zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
-
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
-
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
-
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
-
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
-
Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały oraz protokół kominiarski z odbioru prac.