opublikowano dnia 13 września 2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Suwalska 9b w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przyłącza wodociągowego zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 27–09-2023r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Suwalska 9b.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuje:
- Wykonanie projektu przyłącza wodociągowego oraz kosztorysu inwestorskiego do budynku wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami (obiekt nie znajduje się w strefie konserwatorskiej). Na dzień dzisiejszy przedmiotowy budynek zasilany jest z instalacji budynku przy ul. Suwalska 9, który posiada własne przyłącze wodociągowe.
- Prace projektowe należy wykonać w oparciu o posiadane przez Wspólnotę warunki przyłączenia do sieci wodociągowej.
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac.
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji wraz z wymaganymi pozwoleniami i uzgodnieniami.