opublikowano dnia 10 listopada 2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont schodów zewnętrznych w budynku przy ul. Smętka 6 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu schodów zewnętrznych zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 24–11-2023r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Smętka 6.
Administrator Sp. z o.o w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac
– demontaż istniejącej okładziny,
– uzupełnienie betonu i profilowanie płyty betonowej spocznika w celu prawidłowego otwierania skrzydła po wykonaniu okładziny kamiennej,
– wymiana istniejącej wycieraczki na nową systemową, kratową ze stali ocynkowanej,
– wykonanie hydroizolacji podpłytkowej w systemie Weber lub równoważnym (taśmy uszczelniające, mikrozaprawy uszczelniające),
– położenie płyt granitowych na spoczniku, stopnicach i podstopniach wraz z cokolikami (płyty kamienne antypoślizgowe np. płomieniowane), stopnice z noskami
– ściany boczne schodów wykończyć w tynku żywicznym (naprawa ubytków tynku, wyrównanie powierzchni, zatopienie siatki, położenie struktury żywicznej)
– balustrada – dwa warianty:
a)oczyszczenie balustrady i poręczy wraz z zabezpieczeniem elementów środkami antykorozyjnymi oraz pomalowaniem.
b) wykonanie nowej balustrady ze stali nierdzewnej mocowanej do boku schodów.
– montaż na schody szyn najazdowych ze stali nierdzewnej.
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych w rozbiciu na warianty zgodnie z podanym wyżej zakresem.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac.
-
Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.