opublikowano dnia 11 kwietnia 2024
ADMINISTRATOR Sp. z o. o.
ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko
www.administrator-gizycko.pl
ogłasza przetarg pisemny w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wartości szacunkowej do 130 tys. zł, do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2, ust.1 pkt. 1 na wykonanie zadania:
„Prace konserwacyjne, drobne remonty, naprawy w branży elektrycznej oraz przeglądy elektryczne w budynkach i lokalach położonych na terenie miasta Giżycko”
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne, drobne remonty, naprawy w branży elektrycznej oraz przeglądy elektryczne w budynkach i lokalach położonych na terenie miasta Giżycka.
Szczegółowe warunki i wymagania zamówienia określa Dokumentacją Przetargowa.
2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
2.1. Termin wykonania zamówienia: do 30.04.2025r.
3. TERMIN SKŁADANIA OFERT
3.1. Termin składania ofert upływa dnia 19.04.2024r o godz. 11.00
3.2. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Anna Koprowska – zarządca zasobów komunalnych
tel. 504 279 622
e-mail: admkomunalny@wp.pl
4. OPIS SPOSOBU I OCENY OFERTY
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100%
5. INNE POSTANOWIENIA
Zamawiający zastrzega prawo do:
- swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów przetargowych lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
- odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
- żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,
- zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,
- zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
- wyłącznej interpretacji zapisów Dokumentacji Przetargowej,
-
odrzucenia oferty, jeżeli cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość cen.
Dokumentację Przetargową można odebrać w biurze zarządcy w pokoju nr 8 w godz. od 8 do 14 tej, tel. 87 428 25 80 lub 504 279 622 lub pobrać ze strony internetowej www.administrator-gizycko.pl