opublikowano dnia 3 czerwca 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wymiana leżaka kanalizacji w piwnicy wraz z wymianą dwóch przyłączy do studni w budynku przy ul. 3 Maja 42 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w zakresie Wymiana leżaka kanalizacji w piwnicy wraz z wymianą dwóch przyłączy do studni zgodnie z zakresem prac przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia
10-06-2024 r. do godz. 12.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa 3 Maja 42.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac w pojedynczej klatce:
1. W piwnicy wymiana leżaka żeliwnego o śr. ok. 120mm na odcinku o długości ok. 3,5 m na leżak PVC o Ф=120mm wraz z montażem rewizji (leżak należy połączyć z istniejącym pionem żeliwnym oraz zamontować dwa trójniki i połączyć je z instalacją kanalizacyjną)
2. Wymiana dwóch przyłączy żeliwnych o średnicy ok. 120mm na rury PVC o średnicy 120 mm o długości ok. 8m oraz ok. 7m wraz podłączeniem do istniejącej studzienki rewizyjnej i uszczelnieniem przejść przez ścianę zewnętrzną budynku.
3. Odtworzenie opaski z betonu oraz z kostki betonowej
4. Odtworzenie nawierzchni nieutwardzonej (zasianie trawy)
5. Utylizacja odpadów i uprzątnięcie po pracach.
W załączeniu zdjęcia.
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac .
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.