opublikowano dnia 23 lipca 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wykonanie dokumentacji dotyczącej zgłoszenia budowy wiaty śmietnikowej dla budynku przy ul. Smętka 1 i Plac Targowy 3 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wykonania dokumentacji dotyczącej zgłoszenia budowy wiaty śmietnikowe wraz z uzyskaniem pozwolenia zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 29–07-2024r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Smętka 1 i Plac Targowy 3.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuję:
- Wykonanie dokumentacji dotyczącej zgłoszenia w Starostwie Powiatowym budowy wiaty śmietnikowej na dz. nr 530 obręb 2 Giżycko o wymiarach 4,0*4,8m wraz z uzyskaniem zgody na jej wykonanie.W załączeniu szkic lokalizacji planowanej wiaty (w miejscu wyburzonego pawilonu handlowego) oraz pozwolenie konserwatorskie.
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac i przedmiaru robót.
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej