opublikowano dnia 12 sierpnia 2024

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI

Wykonanie dokumentacji dotyczącej zgłoszenia budowy wiaty śmietnikowej dla budynku przy ul. Smętka 1 i Plac Targowy 3 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie  wykonania dokumentacji dotyczącej zgłoszenia budowy wiaty śmietnikowe wraz z uzyskaniem pozwolenia zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.

Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3
bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dni2608-2024r. do godz. 1200.

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Smętka 1 i Plac Targowy 3.

Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.

Zakres prac obejmuję:

  1. Wykonanie dokumentacji dotyczącej zgłoszenia w Starostwie Powiatowym budowy wiaty śmietnikowej na dz. nr 530 obręb 2 Giżycko o wymiarach 4,0*4,8m wraz z uzyskaniem zgody na jej wykonanie.

    W załączeniu szkic lokalizacji planowanej wiaty (w miejscu wyburzonego pawilonu handlowego) oraz pozwolenie konserwatorskie.

 

 

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.

  2. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
  3. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac i przedmiaru robót.
  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej