opublikowano dnia 19 sierpnia 2024

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI 

Wymiana części pionu kanalizacyjnego budynku Piękna Góra 4

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w zakresie  Wymiana części pionu kanalizacyjnego budynku Piękna Góra 4 zgodnie z zakresem prac przedstawionym poniżej.

Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3
bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia
03-09-2024 r. do godz. 12.00.

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Piękna Góra 4.

Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.

Zakres prac w pojedynczej klatce:

1. Wymiana żeliwnego pionu kanalizacyjnego na 2 piętrze (ostatnia kondygnacja) na nowy PVC o średnicy Ф=110mm wraz z wymianą odcinka w stropodachu i wywiewką ponad dachem. Wysokość ostatniej kondygnacji ok. 2,7m, wysokość stropodachu ok 0,8m, wysokość wywiewki ponad dachem ok 1,5m. Należy uwzględnić demontaż obudowy pionu kanalizacyjnego oraz uzupełnienia ubytków na przejściach między stropami oraz naprawę pokrycia papowego przy wywiewce ponad dachem,

2. Wykonanie podłączenia wymienianego odcinka 2 piętra z istniejącym pionem PVC na 1 piętrze wraz z wymianą przykanalików łączących miskę ustępową, umywalkę i wannę znajdujących się na 2 piętrze. Ze względu na zabudowę pionu na 1 piętrze oraz sufit podwieszany z paneli PVC brak jest możliwości uszczegółowienia zakresu ww prac. Wykonawca powinien uwzględnić w wycenie demontaż zabudowy pionu oraz sufitu podwieszanego (w niezbędnym zakresie) oraz uzupełnienie ubytków przejść przez stropy.

3. Utylizacja odpadów i uprzątnięcie po pracach.

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych.

  2. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac .
  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
  5. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.