opublikowano dnia 22 sierpnia 2024

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku Oddz. Lidzbark Warmiński ul. Milewicza 3

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI

„Remont kominów ponad dachem w budynku przy ul. Kopernika 9 w Lidzbark Warmiński”

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu kominów i obróbek kominów ponad dachem .

Oferty na 2 warianty należy składać w biurze oddziału Lidzbarka Warmińskiego przy ul. Milewicza 3 bądź na adres mailowy: admlwarminski@administrator-gizycko.pl w terminie do dnia 30-08-2024r. do godz. 1200 .

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Kopernika 9 .
A
dministrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.

 

Zakres prac wariant 1

– wykonanie nowych obróbek blacharskich wokół kominów z blachy ocynkowanej wraz z uszczelnieniem i wcięciem obróbki w tynk

– tynkowanie kominów w miejscu braku tynku

– malowanie kominów

– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów

 

Zakres prac wariant 2

– wykonanie nowych obróbek blacharskich wokół kominów z blachy ocynkowanej wraz z uszczelnieniem i wcięciem obróbki w tynk

– Usunięcie luźnego tynku z kominów

– Oklejenie kominów styropianem

– Obrobić kominy klejem i siatką

– wykonanie na kominach tynku

– montaż nowych kratek na kominach

– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów

 

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych w rozbiciu na zadania zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
  2. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
  3. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
  5. Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
  6. Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
  7. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały oraz protokół z odbioru prac.

 

Termin realizacji prac : do 30.10.2024