opublikowano dnia 22 sierpnia 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku Oddz. Lidzbark Warmiński ul. Milewicza 3
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont kominów ponad dachem w budynku przy ul. Kopernika 9 w Lidzbark Warmiński”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu kominów i obróbek kominów ponad dachem .
Oferty na 2 warianty należy składać w biurze oddziału Lidzbarka Warmińskiego przy ul. Milewicza 3 bądź na adres mailowy: admlwarminski@administrator-gizycko.pl w terminie do dnia 30-08-2024r. do godz. 1200 .
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Kopernika 9 .
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac wariant 1
– wykonanie nowych obróbek blacharskich wokół kominów z blachy ocynkowanej wraz z uszczelnieniem i wcięciem obróbki w tynk
– tynkowanie kominów w miejscu braku tynku
– malowanie kominów
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
Zakres prac wariant 2
– wykonanie nowych obróbek blacharskich wokół kominów z blachy ocynkowanej wraz z uszczelnieniem i wcięciem obróbki w tynk
– Usunięcie luźnego tynku z kominów
– Oklejenie kominów styropianem
– Obrobić kominy klejem i siatką
– wykonanie na kominach tynku
– montaż nowych kratek na kominach
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
Informacje szczegółowe:
- Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych w rozbiciu na zadania zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
- Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
- Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
- Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały oraz protokół z odbioru prac.
Termin realizacji prac : do 30.10.2024