opublikowano dnia 10 września 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Naprawa zapadniętej opaski wraz z weryfikacją przyczyny jej uszkodzenia w budynku przy ul. Osiedle XXX-lecia Wolnych Wyborów 5 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie Naprawa zapadniętej opaski wraz z weryfikacją przyczyny jej uszkodzenia zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 13–09-2024r. do godz. 1200 .
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Osiedle XXX-lecia Wolnych Wyborów 5.
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
-
Wariant 1: Naprawa opaski wraz z weryfikacją przyczyny jej zapadnięcia
– przełożenie istniejącej kostki betonowej grubości 6cm z uzupełnieniem brakujących elementów na nowej podbudowie
– przeprowadzenie inspekcji na odcinku od rury spustowej do podłączenia ze studzienką kanalizacji deszczowej pod kątem weryfikacji przyczyny zapadnięcia się opaski
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
-
Wariant 2 – wymiana rur kanalizacji deszczowej w przypadku ich uszkodzenia.
Wykonawca w wycenie wskaże wartość 1 mb wymienianego uszkodzonego odcinka kanalizacji deszczowej.
– wykonanie wykopów
– wymiana na nowe uszkodzonych elementów kanalizacji deszczowej
– zasypanie wykopów
– odtworzenie opaski betonowej budynku sąsiedniego
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych zgodnie z podanym wyżej zakresem w dwóch wariantach. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej. Zarząd Wspólnoty zastrzega sobie prawo do wyporu jednego lub dwóch wariantów.
-
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
-
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
-
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
-
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
-
Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały