opublikowano dnia 30 września 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wykonanie remontu klatki schodowej w budynku przy ul. Białostockiej 15 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wykonania remontu klatki schodowej zgodnie z zakresem poniżej.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 10–09-2024r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Białostocka 15
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac – parter:
– zbicie pustych tynków i ich uzupełnienie,
-wykonanie mozaiki z tynku żywicznego do wysokości 1,6m
– powyżej wykonanie gładzi i 2-krotne malowanie farbą emulsyjną,
– wymiana skrzynek elektrycznych,
– malowanie elementów drewnianych farbą olejną,
– wymiana gabloty,
– wymiana włączników do światła,
– zerwanie linoleum na podłodze,
– szlifowanie i malowanie olejną desek drewnianych na spoczniku parteru,
– usunięcie elementu pozostałego po drzwiach dwuskrzydłowych,
– wymiana szklenia w drzwiach do piwnicy,
– malowanie rur instalacji gazu,
– demontaż zaślepionego odcinka rury po c.o. na klatce na parterze,
– wykonanie nowych cokolików drewnianych w miejscu braków,
– szlifowanie i malowanie pozostałych cokolików,
– usunięcie starej, nieużywanej skrzynki na listy,
– usunięcie listew dekoracyjnych przy zejściu do piwnicy i montaż nowej sztukaterii,
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac potwierdzonego przez Zarząd Wspólnoty
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej