opublikowano dnia 28 października 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wykonanie odprowadzenia wód deszczowych w budynku przy ul. Struga 19 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wykonania odprowadzenia wód deszczowych zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 30–10-2024r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Struga 19.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuje wykonanie odprowadzenia wód deszczowych z dachu z dwóch rur spustowych od strony ul. Struga :
– wykonanie odwodnień liniowych na szerokość opaski z połączeniem ich z rurami spustowymi
– na wylocie odwodnień liniowych wykonanie korytowania gruntu wraz z jego zasypaniem grubym kruszywem (koryta mają umożliwić odpływ wody na skarpę)
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót .
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres gwarancji na wykonane prace.