opublikowano dnia 4 listopada 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont 2 czap kominowych oraz wymiana wyłazu w budynku przy ul. Olsztyńska 12A w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu 1 czapy kominowej zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 15–11-2024r. do godz. 1200 .
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Olsztyńska 12A.
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
-
Wariant 1: Remont czap kominowych – 2 szt. (zgodnie z załącznikiem graficznym)
– skucie istniejących czap betonowych o wymiarach ok. 0,86m*0,55m oraz 0,62m*1,26m i grubości 8cm
– przemurowanie warstwy cegieł pod czapą wraz z uzupełnieniem tynków i malatury (jeśli zajdzie taka konieczność)
– wykonanie nowych czap betonowych z kapinosami
– demontaż i ponowny montaż istniejących nasad kominowych
– montaż siatek demontowalnych na wylotach przewodów kominowych
– dostarczenie protokołu kominiarskiego z odbioru wykonanych prac
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
-
Wariant 2 – wymiana wyłazu dachowego
– demontaż istniejącego wyłazu dachowego o wymiarach ok. 0,50m*0,63m
– montaż nowego wyłazu dachowego o wymiarach nie mniejszych niż istniejący otwierany na bok (skrzydło prawe)
-wykonanie obróbek wokół wyłazu dachowego
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych zgodnie z podanym wyżej zakresem w dwóch wariantach. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej. Zarząd Wspólnoty zastrzega sobie prawo do wyporu jednego lub dwóch wariantów.
-
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
-
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
-
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
-
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
-
Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały oraz opinię kominiarską stwierdzająca poprawność wykonania robót.