opublikowano dnia 16 stycznia 2025

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE

Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej remontu schodów zewnętrznych budynku przy ul. Warszawska 16 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie  dokumentacji projektowej i kosztorysowej remontu schodów zewnętrznych wraz z uzyskaniem pozwolenia na prace remontowe zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.

Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3
bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dni2401-2025r. do godz. 1200.

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Warszawska 16.

Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.

Zakres prac obejmuję:

  1. Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej remontu schodów zewnętrznych na działce nr 280601_1.0002.680/2 :Dokumentacja projektowa remontu wraz z uzgodnieniami i pozwoleniami: w wersji papierowej 3 egzemplarze projektu budowlanego i 3 egzemplarze projektu technicznego;

    wersja elektroniczna (dopuszczalne formaty: doc. lub docx. i pdf.) – 1 egz. Wersje elektroniczne należy dostarczyć na płycie CD lub pendrive.

    Sporządzenie inwentaryzacji

    Przedmiotowa dokumentacja winna uwzględniać zapewnienie stateczności przedmiotowych schodów

    Uzyskanie wymaganych przepisami Prawa Budowlanego uzgodnień i pozwoleń na realizację projektu remontu(a także pozwolenia Konserwatorskiego).

    – uzgodnienie wraz z akceptacją Zarządu Wspólnoty rodzaju okładziny stopni i ścian, wyglądu balustrad i barierek oraz rozwiązań technicznych związanych z remontem schodów

     

    -Kosztorys inwestorski, w którym do wyceny należy przyjąć obowiązujące składniki cenotwórcze do kosztorysowania publikowane w informatorze o stawkach robocizny kosztorysowej, cenach pracy sprzętu budowlanego i materiałów „SEKOCENBUD” . Wersja papierowa: kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze, przedmiar – 2 egzemplarze. Wersja elektroniczna (format ath i pdf.) 1 szt. dostarczona na płycie CD lub pendrive

    Płatność za wykonanie dokumentacji w transzach: 50% wynagrodzenia po wykonaniu całej dokumentacji i złożeniu projektu budowlanego do Starostwa Powiatowego w Giżycku; 50% wynagrodzenia po uzyskaniu pozytywnej decyzji pozwolenia na budowę.

W załączeniu zdjęcia muru oporowego oraz oraz jego lokalizacja.

 

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.

  2. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
  3. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac i przedmiaru robót.
  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
  5. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji wraz z pozwoleniami na budowę.