opublikowano dnia 24 listopada 2025

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI 

Wykonanie kosztorysu inwestorskiego na remont loggi i balkonów w budynku przy ul. Kombatantów 7 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie kosztorysu w zakresie remontu loggi i balkonów zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.

Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3
bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia
0112-2025 r. do godz. 12.00.

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Kombatantów 7.

Wspólnota Mieszkaniowa Kombatantów 7 zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.

Zakres robót obejmuje:

Zakres 1- loggie z okładzinami:

– skucie wszystkich warstw posadzkowych do płyty żelbetowej,

– wycięcie pasa styropianu ze ściany wysokości około 10 cm

– wyrównanie powierzchni płyty żelbetowej, uzupełnienie ubytków w betonie konstrukcyjnym

– zagruntowanie podłoża preparatem weber.tec 901 wraz z ścianą

– wykonanie hydroizolacji płyty żelbetowej i ścian preparatem weber.tec Superflex 10

– montaż papy 2x papa podkładowa gr. 5,0mm z wywinięciem na ściany

– montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej

– odtworzenie pasa izolacji termicznej ściany z wyprawą tynkarską

– wykonanie jastrychu spadkowego gr. min. 40mm ze spadkiem 1,5% z weber.floor 1000

– wykonanie hydroizolacji podpłytkowej z weber.tec Superflex D3 z wywinięciem na ściany stosując taśmy weber.tec 828 (wykonać w dwie warstwy)

– położenie płytek ceramicznych mrozoodpornych, antypoślizgowych na wysokoelastycznej zaprawie klejowej łącznie z cokolikami na ścianie

– skucie odparzonych tynków spodniej części płyty balkonowej oraz czoła, uzupełnienie tynków, wykonanie nowych powłok malarskich

– skucie odparzonych tynków ścian logii, uzupełnienie tynków, wykonanie nowych powłok malarskich

– balustrady:

  • I WARIANT – wyczyszczenie i pomalowanie balustrad z zabezpieczeniem antykorozyjnym,

  • II WARIANT – wymiana na nowe z montażem doczołowo do płyty

– remont zadaszenia balkonów (ostania kondygnacja) polegający na wykonaniu nowych obróbek blacharskich (blacha ocynkowana powlekana w kolorze istniejącej obróbki) i położenie warstwy papy termozgrzewalnej gr. min 5,6mm)

Zakres 2- balkony z okładzinami:

– skucie wszystkich warstw posadzkowych do płyty żelbetowej,

– wycięcie pasa styropianu ze ściany wysokości około 10 cm

– wyrównanie powierzchni płyty żelbetowej, uzupełnienie ubytków w betonie konstrukcyjnym

-zagruntowanie podłoża preparatem weber.tec 901 wraz z ścianą

-wykonanie hydroizolacji płyty żelbetowej i ścian preparatem weber.tec Superflex 10

– montaż papy 2x papa podkładowa gr. 5,0mm z wywinięciem na ściany

-montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej

– odtworzenie pasa izolacji termicznej ściany z wyprawą tynkarską

– wykonanie jastrychu spadkowego gr. min. 40mm ze spadkiem 1,5% z weber.floor 1000

– wykonanie hydroizolacji podpłytkowej z weber.tec Superflex D3 z wywinięciem na ściany stosując taśmy weber.tec 828 (wykonać w dwie warstwy)

– położenie płytek ceramicznych mrozoodpornych, antypoślizgowych na wysokoelastycznej zaprawie klejowej łącznie z cokolikami na ścianie

– skucie odparzonych tynków spodniej części płyty balkonowej oraz czoła, uzupełnienie tynków, wykonanie nowych powłok malarskich

– balustrady:

  • I WARIANT – wyczyszczenie i pomalowanie balustrad z zabezpieczeniem antykorozyjnym,

  • II WARIANT – wymiana na nowe z montażem doczołowo do płyty

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać : – cenę ryczałtową za wykonie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarami.

    Kosztorys należy podzielić na dwa zadania zgodnie z wyżej wymienionym zakresem w różnych wariantach.

    Kosztorys i przedmiary należy dostarczyć w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej.

  2. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
  3. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia