opublikowano dnia 17 grudnia 2025

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI

Wymiana rynien i rur spustowych, wymiana podbitek okapowych oraz obróbek blacharskich wokół kominów na blaszane budynku przy ul. Suwalskiej 5a w Gajewie

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wymiany rynien i rur spustowych zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.

Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 2312-2025 r. do godz. 1200 .

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Suwalska 5a w Giżycku
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.

Zakres prac:

  1. Wymiana rynien i rur spustowych w całym budynku:

    – rynny i rury ocynkowane wraz z rynhakami,

    – należy uzupełnić ubytki w obróbkach blacharskich, powstałe przy demontażu rynhaków obecnego orynnowania

  2. Wymiana podbitek okapowych oraz desek wiatrowych w całym budynku:

    – demontaż istniejących desek wiatrowych oraz podbitek

    – montaż nowych podbitek (deski o gr. 20mm, zabezpieczone powierzchniowo impregnatami przeznaczonymi do zastosowania zewnętrznego)

    – wykonanie wiatrownic z blachy powlekanej

  3. Wymiana obróbek blacharskich wokół kominów:

    – demontaż istniejących obróbek blacharskich

    – montaż nowych obróbek z blachy powlekanej

Należy przewidzieć rozstawienie rusztowania oraz uprzątnięcie po wykonaniu prac.

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.

  2. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.

  3. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.

  5. Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.

  6. Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.

  7. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały