opublikowano dnia 18 września 2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Utwardzenie terenu wokół budynku przy ul. Dąbrowskiego 17 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie utwardzenia terenu przy budynku przy ul. Dąbrowskiego 17 zgodnie z mapką przedstawioną w załączniku.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 02–10-2023r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Dąbrowskiego 17.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuje:
Wykonanie utwardzenia terenu wokół budynku:
– zebranie ok. 40cm wierzchniej warstwy gruntu (pod nadzorem archeologicznym)
– wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 25cm
– ułożenie płyt ażurowych oraz kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 5cm (umiejscowienie zgodnie z załączoną mapką)
– osadzenie krawężników i obrzeży
– zakup i osadzenie znaków drogowych (zgodnie z załączoną mapką)
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
UWAGA: Ostateczny termin prac należy ustalić z osobą sprawującą nadzór archeologiczny nad pracami ziemnymi.
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres gwarancji na wykonane prace.