opublikowano dnia 6 grudnia 2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wykonanie lub zakup 3 daszków wraz z montażem w budynku przy ul. Warszawskiej 15 i 15B”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie zakup lub wykonanie 3 daszków wraz z montażem zgodnie z z poniższym opisem.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 15-12-2023r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Warszawska 15 i 15B.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuje:
1. Wykonanie lub zakup daszka od strony ul. Warszawskiej o wymiarach 120×150 [cm] o wyglądzie zbliżonym do daszka z załącznika nr1
– przeniesienie punktu świetlnego (jeśli to będzie konieczne)
– montaż nowego daszka
– uzupełnienie ubytków powstałych w wyniku montażu
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
2. Wykonanie lub zakup daszka od strony podwórka (Warszawska 15) o wymiarach ok. 150×90 [cm] wraz z rynną odprowadzającą wodę (konstrukcja stalowa z przekryciem)
– demontaż starego daszka (załącznik nr 2)
– przeniesienie punktu świetlnego (jeśli będzie to konieczne)
– montaż nowego daszka
– uzupełnienie ubytków powstałych w wyniku montażu
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
3. Wykonanie daszka w budynku Warszawska 15B o wymiarach ok. 110×240 [cm] wraz z rynną odprowadzającą wodę (konstrukcja stalowa z przekryciem)
– demontaż starego daszka (załącznik nr3)
– uzupełnienie ubytków powstałych w wyniku montażu
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres gwarancji na wykonane prace.