opublikowano dnia 25 lipca 2025
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Przemurowanie ścianek działowych w piwnicy oraz wykonanie nowej posadzki, wraz z wymianą i zagęszczeniem gruntu – Etap 2”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie przemurowania ścianek działowych wraz z wymianą posadzki i gruntu zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 31–07-2025r. do godz. 1200 .
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa os. XXX-lecia Wolnych Wyborów 5
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
Przemurowanie ścianek działowych w piwnicy wraz z wymianą gruntu i posadzki betonowej – ETAP 2
– rozebranie istniejących ścianek działowych ok. 31,5m2
– demontaż drzwi do komórek lokatorskich (5 szt.)
– rozbiórka posadzki betonowej piwnicy ok. 2,4m3
– wywóz i utylizacja gruzu
– wykop i wywóz gruntu pod posadzką głębokości ok. 30cm
– wykonanie nowego podłoża z materiałów sypkich wraz z zagęszczeniem
– wykonanie nowej posadzki betonowej o gr. ok 10cm
– murowanie nowych ścianek działowych z cegły wapienno-piaskowej (ok. 31,5m2)
– ułożenie nadproży prefabrykowanych nad otworami drzwiowymi (5 szt.)
– ponowny montaż drzwi do komórek lokatorskich
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych w rozbiciu na zadania zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
-
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
-
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
-
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
-
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
-
Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały oraz protokół kominiarski z odbioru prac.