opublikowano dnia 26 sierpnia 2024

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI

Demontaż i ponowny montaż dwóch pomp instalacji odwodnienia budynku przy ul. Żeglarska 2, 4, 6 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie  demontaż i ponowny montaż dwóch pomp instalacji odwodnienia zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.

Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3
bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 0309-2024r. do godz. 1200.

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Żeglarska 2, 4, 6.

Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.

Zakres prac obejmuję:

  1. Opróżnienie studni przepompowni instalacji odwodnienia w celu umożliwienia dostępu do dwóch pomp. Ze względu na wysoki poziom wód gruntowych należy przewidzieć zastosowanie pomp o wysokiej wydajności. Wykonawca dokona wszelkich czynności mających na celu uzyskanie zgód umożliwiających zrzut wody do kanalizacji deszczowej znajdującej się w drodze lub uwzględni w wycenie wywiezie i utylizację odpompowanej wody.
  2. Demontaż dwóch pompy typ MS1 – 54 (waga ok. 142 kg każda). Ze względu na brak prowadnic pomp należy przewidzieć zastosowanie urządzeń umożliwiających wyciągnięcie ich z komory.
  3. Transport dwóch pomp do Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. Bystry 1H w celu poddania ich remontowi. Remont pomp zlecony zostanie na koszt Wspólnoty Mieszkaniowej.
  4. Transport wyremontowanych pomp wraz z montażem w studni przepompowni..

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.

  2. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
  3. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
  5. Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres udzielonej gwarancji na usługę montażu pomp.

  6. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji wraz z wymaganymi pozwoleniami i uzgodnieniami.

W załączeniu zdjęcie studni oraz jej lokalizacja.