opublikowano dnia 26 sierpnia 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Demontaż i ponowny montaż dwóch pomp instalacji odwodnienia budynku przy ul. Żeglarska 2, 4, 6 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie demontaż i ponowny montaż dwóch pomp instalacji odwodnienia zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 03–09-2024r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Żeglarska 2, 4, 6.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuję:
- Opróżnienie studni przepompowni instalacji odwodnienia w celu umożliwienia dostępu do dwóch pomp. Ze względu na wysoki poziom wód gruntowych należy przewidzieć zastosowanie pomp o wysokiej wydajności. Wykonawca dokona wszelkich czynności mających na celu uzyskanie zgód umożliwiających zrzut wody do kanalizacji deszczowej znajdującej się w drodze lub uwzględni w wycenie wywiezie i utylizację odpompowanej wody.
- Demontaż dwóch pompy typ MS1 – 54 (waga ok. 142 kg każda). Ze względu na brak prowadnic pomp należy przewidzieć zastosowanie urządzeń umożliwiających wyciągnięcie ich z komory.
- Transport dwóch pomp do Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. Bystry 1H w celu poddania ich remontowi. Remont pomp zlecony zostanie na koszt Wspólnoty Mieszkaniowej.
- Transport wyremontowanych pomp wraz z montażem w studni przepompowni..
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres udzielonej gwarancji na usługę montażu pomp.
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji wraz z wymaganymi pozwoleniami i uzgodnieniami.
W załączeniu zdjęcie studni oraz jej lokalizacja.