opublikowano dnia 10 maja 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Demontaż komina wraz z uzupełnieniem połaci w budynku przy ul. Mazurskiej 2 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie demontaż komina oraz uzupełnienie połaci dachowej w miejscu zdemontowanego komina zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 24–05-2024r. do godz. 1200 .
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Mazurska 2.
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
Demontaż komina:
– demontaż metalowej części komina oraz jego elementów wsporczych, mocowanych do połaci,
– rozebranie czepy betonowej i części murowanej komina ponad dachem do poziomu umożliwiającego uzupełnienie połaci dachowej,
– demontaż obróbki blacharskiej istniejącego komina,
– utylizacja odpadów i uprzątnięcie po pracach
Uzupełnienie połaci po rozebraniu komina:
– uzupełnienie deskowania oraz folii paroizolacyjnej
– uzupełnienie łat/kontrłat,
– uzupełnienie poszycia dachu z dachówki ceramicznej
– utylizacja odpadów i uprzątnięcie po pracach
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych w rozbiciu na zadania zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
-
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
-
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
-
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
-
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
-
Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały oraz protokół kominiarski z odbioru prac.