opublikowano dnia 28 maja 2025
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku Oddz. Lidzbark Warmiński ul. Milewicza 3
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Docieplenie ściany tylnej, szczytowej oraz przodu elewacji wraz z balkonami przy ul. Astronomów 39B w Lidzbarku Warmińskim”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie docieplenia ścian budynku
Ofertę należy składać w biurze oddziału Lidzbarka Warmińskiego przy ul. Milewicza 3 bądź na adres mailowy: admlwarminski@administrator-gizycko.pl w terminie do dnia 20-06-2025r. do godz. 1200 .
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Astronomów 39B. Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
– dostawa, rozstawienie i demontaż rusztowań systemowych
– zabezpieczenie okien
– zagruntowanie i oczyszczenie podłoża
– przyklejenie styropianu gr 15 cm
– Zadyblowanie styropianu
– usunięcie ze ścian i sufitu balkonu luźnych kawałków elewacji
– montaż obróbek blacharskich (sprawdzić/ocenić)
– wykonanie warstwy zbrojącej siatką elewacyjną
– nałożenie drugiej warstwy kleju
– wymiana parapetów z blachy powlekanej
– docieplenie ścian i sufitu balkonu styropianem 3cm
– docieplenie ościeży okiennych styropianem 3 cm
– wtopienie siatki i narożników
– zagruntowanie ścian
– wykonanie wyprawy tynkarskiej silikonowej
– docieplenie cokołu budynku – 10 cm
– wykonanie tynku żywicznego
– utylizacja gruzu i śmieci
– uporządkowanie trenu budowy
Informacje szczegółowe:
1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót
budowlanych w rozbiciu na zadania zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem
oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
2. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego
zakresu prac remontowych.
3. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia.
4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do
dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały
odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
5. Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
6. Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
7. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu
dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na
wbudowane materiały oraz protokół z odbioru prac.
Termin realizacji prac : do 30.10.2025