opublikowano dnia 4 września 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Zakup i montaż dwóch znaków drogowych budynku przy Dąbrowskiego 17 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w zakresie zakupu i montażu dwóch znaków drogowych zgodnie z projektem technicznym, stanowiącymi załączniki do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia
18-09-2024 r. do godz. 12.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Dąbrowskiego 17
Informacje szczegółowe:
-
Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie załączonego oraz projektu technicznego.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Zaleca się aby oferent odwiedził i zbadał miejsce robót i jego otoczenia oraz pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszystkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na realizację; koszt takiej wizyty ponosi oferent.
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały, mapę powykonawczą.
- Wykonawca określi termin wykonania oraz okres gwarancji na wykonane prace.
-
Wspólnota Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.