opublikowano dnia 29 lipca 2025
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Montaż systemowej listwy dylatacyjnej na elewacji budynku przy ul. 1 Maja 4 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie montażu systemowej listwy dylatacyjnej na elewacji budynku zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT) bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 14.08.2025 r. do godz. 1200. Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa 1 Maja 4.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Szczegółowe informacje:
- Zakres robót obejmuje :
- Wykonanie nowej szczeliny dylatacyjnej w pionie przez cały pas elewacji od strony – podwórka i ulicy
- Montaż listwy dylatacyjnej na ścianach elewacji oraz na gzymsie pod dachem (miejsce połączenia dylatacji elewacji z okapem),
– montaż systemowej listwy dylatacyjnej elewacyjną. Profile dylatacyjne należy wklejać na krawędziach szczeliny przy użyciu zaprawy uniwersalnej klejącej. Profile powinny być wyposażone w paski siatki z włókna szklanego, umożliwiające uzyskanie zakładu min 10 cm na połączeniu z siatką systemową. Od wewnątrz szczelinę dylatacyjna należy wypełnić sznurem dylatacyjny lub taśmą rozprężną.
– uzupełnienie wyprawy elewacyjnej z kolorystyką zbliżona do istniejącej elewacji w obrębie zamontowanej listwy dylatacyjnej
- Wykonanie malatury w obrębie listwy dylatacyjnej na gzymsie pod dachem i ścianie elewacyjnej
– gruntowanie i dwukrotne malowanie w kolorze zbliżonym do elewacji
- Informacje szczegółowe:
– oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych
– oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
– wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych
– wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
– wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac
– do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.