opublikowano dnia 29 lipca 2025

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI 

Montaż systemowej listwy dylatacyjnej na elewacji budynku przy ul. 1 Maja 4 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie  montażu systemowej listwy dylatacyjnej na elewacji budynku  zgodnie z zakresem stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.

Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT) bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 14.08.2025 r. do godz. 1200. Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa 1 Maja 4.

Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.

Szczegółowe informacje:

  1. Zakres robót obejmuje :
    1. Wykonanie nowej szczeliny dylatacyjnej w pionie przez cały pas elewacji od strony – podwórka i ulicy
    2. Montaż listwy dylatacyjnej na ścianach elewacji oraz na gzymsie pod dachem (miejsce połączenia dylatacji elewacji z okapem),

    montaż systemowej listwy dylatacyjnej elewacyjną. Profile dylatacyjne należy wklejać na krawędziach  szczeliny przy użyciu zaprawy uniwersalnej klejącej. Profile powinny być wyposażone w paski siatki z włókna szklanego,  umożliwiające uzyskanie zakładu min 10 cm na połączeniu z siatką systemową. Od wewnątrz szczelinę dylatacyjna należy wypełnić sznurem dylatacyjny lub taśmą rozprężną.

    uzupełnienie wyprawy elewacyjnej z kolorystyką zbliżona do istniejącej elewacji w obrębie zamontowanej listwy dylatacyjnej

    1. Wykonanie malatury w obrębie listwy dylatacyjnej na gzymsie pod dachem i ścianie elewacyjnej

    gruntowanie i dwukrotne malowanie w kolorze zbliżonym do elewacji

     

  2. Informacje szczegółowe:

    oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych

    oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia

          – wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych

          – wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd  Wspólnoty Mieszkaniowej

          – wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac

          – do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.