opublikowano dnia 10 września 2024

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI

Naprawa zapadniętej opaski wraz z weryfikacją przyczyny jej uszkodzenia w budynku przy ul. Osiedle XXX-lecia Wolnych Wyborów 5 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie Naprawa zapadniętej opaski wraz z weryfikacją przyczyny jej uszkodzenia zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.

Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 1309-2024r. do godz. 1200 .

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Osiedle XXX-lecia Wolnych Wyborów 5.
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.

Zakres prac:

  1. Wariant 1: Naprawa opaski wraz z weryfikacją przyczyny jej zapadnięcia

    – przełożenie istniejącej kostki betonowej grubości 6cm z uzupełnieniem brakujących elementów na nowej podbudowie

    – przeprowadzenie inspekcji na odcinku od rury spustowej do podłączenia ze studzienką kanalizacji deszczowej pod kątem weryfikacji przyczyny zapadnięcia się opaski

    uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów

  2. Wariant 2 – wymiana rur kanalizacji deszczowej w przypadku ich uszkodzenia.

    Wykonawca w wycenie wskaże wartość 1 mb wymienianego uszkodzonego odcinka kanalizacji deszczowej.

    – wykonanie wykopów

    – wymiana na nowe uszkodzonych elementów kanalizacji deszczowej

    – zasypanie wykopów

    – odtworzenie opaski betonowej budynku sąsiedniego

– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych zgodnie z podanym wyżej zakresem w dwóch wariantach. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej. Zarząd Wspólnoty zastrzega sobie prawo do wyporu jednego lub dwóch wariantów.

  2. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.

  3. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.

  5. Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.

  6. Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.

  7. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały