opublikowano dnia 15 maja 2025

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI

Przemurowanie 2 kominów w budynku przy ul. Mickiewicza 14 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie przemurowania 2 kominów zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.

Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 2205-2025r. do godz. 1200 .

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Mickiewicza 14
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.

Zakres prac:

Przemurowanie 2 kominów ponad dachem i części strychowej – (65x38x72(h), 75x75x70(h) [cm] – wymiary ponad dachem)

– skucie istniejącej warstwy betonu spadkowego na koronie komina,

– przemurowanie uszkodzonej sekcji komina w części strychowej cegłą pełną,

– przemurowanie komina ponad dachem cegłą klinkierową,

– wykonanie klinów z wełny wokół kominów,

– wykonanie nowych obróbek blacharskich wokół kominów z blachy ocynkowanej,

– wykonanie nowych czap kominowych betonowych z kapinosami,

demontaż i ponowny montaż istniejących wywiewek,

montaż stalowych demontowalnych siatek na wylotach kominów,

– wykonanie tynkowania kominów w części strychowej, wraz z wtopieniem siatki i malowaniem na kolor biały

– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych w rozbiciu na zadania zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.

  2. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.

  3. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.

  5. Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.

  6. Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.

  7. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały oraz protokół kominiarski z odbioru prac.