opublikowano dnia 25 lipca 2025

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI

Przemurowanie ścianek działowych w piwnicy oraz wykonanie nowej posadzki, wraz z wymianą i zagęszczeniem gruntu

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie przemurowania ścianek działowych wraz z wymianą posadzki i gruntu zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.

Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 3107-2025r. do godz. 1200 .

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa os. XXX-lecia Wolnych Wyborów 5
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.

Zakres prac:

Przemurowanie ścianek działowych w piwnicy wraz z wymianą gruntu i posadzki betonowej – ETAP 1

– rozebranie istniejących ścianek działowych ok. 34m2

– demontaż drzwi do komórek lokatorskich (6 szt.)

– rozbiórka posadzki betonowej piwnicy ok. 2,4m3

– wywóz i utylizacja gruzu

– wykop i wywóz gruntu pod posadzką głębokości ok. 30cm

– wykonanie nowego podłoża z materiałów sypkich wraz z zagęszczeniem

wykonanie nowej posadzki betonowej o gr. ok 10cm

murowanie nowych ścianek działowych z cegły wapienno-piaskowej (ok. 34m2)

– ułożenie nadproży prefabrykowanych nad otworami drzwiowymi (6 szt.)

– ponowny montaż drzwi do komórek lokatorskich

– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych w rozbiciu na zadania zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.

  2. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.

  3. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.

  5. Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.

  6. Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.

  7. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały oraz protokół kominiarski z odbioru prac.