opublikowano dnia 24 kwietnia 2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Przeniesienie bramy przy budynku przy ul. Traugutta 10 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przeniesienie bramy przy budynku zgodnie z zakresem opisanym poniżej.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia
11-05-2023 r. do godz. 12.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Traugutta 10.
Zakres prac obejmuje:
– demontaż i ponowny montaż bramy wjazdowej dwuskrzydłowej
– przystosowanie bramy do montażu siłowników
– montaż napędu do bramy wraz z zaprogramowaniem pilotów (8 szt.)
– oczyszczenie i malowanie bramy
Informacje szczegółowe:
-
Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
-
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
-
Zaleca się aby oferent odwiedził i zbadał miejsce robót i jego otoczenia oraz pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszystkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na realizację; koszt takiej wizyty ponosi oferent.
-
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.
- Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac
-
Wspólnota Mieszkaniowa zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.