opublikowano dnia 3 września 2024

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI

Remont 2 czap kominowych oraz wymiana wyłazu w budynku przy ul. Olsztyńska 12A w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu 1 czapy kominowej zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.

Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 1109-2024r. do godz. 1200 .

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Olsztyńska 12A.
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.

Zakres prac:

  1. Wariant 1: Remont czap kominowych – 2 szt. (zgodnie z załącznikiem graficznym)

    – skucie istniejących czap betonowych o wymiarach ok. 0,86m*0,55m oraz 0,62m*1,26m i grubości 8cm

    – przemurowanie warstwy cegieł pod czapą wraz z uzupełnieniem tynków i malatury (jeśli zajdzie taka konieczność)

    – wykonanie nowych czap betonowych z kapinosami

    – demontaż i ponowny montaż istniejących nasad kominowych

    – montaż siatek demontowalnych na wylotach przewodów kominowych

    – dostarczenie protokołu kominiarskiego z odbioru wykonanych prac

    uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów

  2. Wariant 2 – wymiana wyłazu dachowego

    – demontaż istniejącego wyłazu dachowego o wymiarach ok. 0,50m*0,63m

    – montaż nowego wyłazu dachowego o wymiarach nie mniejszych niż istniejący otwierany na bok (skrzydło prawe)

    -wykonanie obróbek wokół wyłazu dachowego

– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych zgodnie z podanym wyżej zakresem w dwóch wariantach. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej. Zarząd Wspólnoty zastrzega sobie prawo do wyporu jednego lub dwóch wariantów.

  2. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.

  3. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.

  5. Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.

  6. Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.

  7. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały