opublikowano dnia 28 maja 2025

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI

Remont klatki schodowej w budynku przy ul. Daszyńskiego 12 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu klatki schodowej zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.

Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3
bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 0606-2025r. do godz. 1200.

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Daszyńskiego 12.

Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.

Zakres prac obejmuję:

Remont klatki schodowej

demontaż istniejącej posadzki lastrykowej w wiatrołapie

– oczyszczenie i przygotowanie podłoża oraz wykonanie nowej posadzki z płytek wraz cokolikami (klasa ścieralności PEI 5, klasa antypoślizgowości R10) na całej powierzchni stopni, podstopnic, spoczników i posadzki wiatrołapu

zbicie ‘luźnych’ tynków z wykonaniem szpachlowania ścian, sufitów

– wymiana pochwytów PVC na drewniane,

oczyszczenie balustrad i poręczy z zabrudzeń, starych powłok malarskich, ognisk korozji oraz dwukrotne malowanie farbami olejnymi,

dwukrotne malowanie farbami olejnymi, szafek licznikowych i instalacyjnych, krat, rur instalacyjnych,

dwukrotne malowanie farbami policzków schodów,

dwukrotne malowanie drzwi do piwnicy wraz z wymianą klamki,

– dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi w kolorze białym sufitów i ścian nad lamperią,

– wykonanie lamperii wysokości 1,6 m na ścianach; w wycenie należy uwzględnić – lamperia z tynku mozaikowego,

– kolorystyka w uzgodnieniu z Zarządem Wspólnoty

 

 

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.

  2. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
  3. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
  5. Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres gwarancji na wykonane prace.