opublikowano dnia 29 kwietnia 2025

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI

Remont kominów w budynku przy ul. Daszyńskiego 12A w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontem kominów zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.

Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 1205-2025r. do godz. 1200 .

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Daszyńskiego 12A
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.

Zakres prac:

Remont kominów ponad dachem – (wymiary kominów L x B x H [m])

Komin nr 1 – 5,6 x 0,4 x 0,64 (czapa o gr. 6cm)

Komin nr 2 – 5,1 x 0,4 x 0,62 (czapa o gr. 6cm)

Komin nr 3 – 4,2 x 0,4 x 0,70 (czapa o gr. 6cm)

Komin nr 4 – 3,6 x 0,4 x 0,64 (czapa o gr. 6cm)

– przemurowanie zdegradowanych elementów kominów,

– skucie istniejącej czapy kominowej,

– wykonanie nowych czap betonowych z kapinosami,

– zbicie starych tynków na kominach,

– wykonanie nowych tynków cem-wap., wraz z wtopieniem siatki oraz malowaniem na kolor biały

– wykonanie nowych obróbek blacharskich wokół kominów z blachy ocynkowanej

– demontaż i ponowny montaż istniejących wywiewek

– montaż nowych siatek metalowych (demontowalnych) na wlotach kominów

– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych w rozbiciu na zadania zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.

  2. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.

  3. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.

  5. Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.

  6. Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.

  7. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały oraz protokół kominiarski z odbioru prac.