opublikowano dnia 24 kwietnia 2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont pokrycia dachu papowego wraz z remontem komina ponad dachem budynku przy ul. Traugutta 10 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie remontu pokrycia dachu papowego wraz z remontem komina ponad dachem budynku przy ul. Traugutta 10 w Giżycku zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl. w terminie do dnia
11–05-2023 r. do godz. 12.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Traugutta 10.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuję:
- Demontaż istniejących obróbek blacharskich
- Remont jednego komina ponad dachem polegający na przemurowaniu komina przy zastosowaniu cegły klinkierowej pełnej.
- Uzupełnienie betonu na czapkach kominowych istniejących kominów
- Demontaż istniejącego wyłazu dachowego i montaż nowego wraz z obrobieniem,
- Przygotowanie podłoża poprzez mechaniczne oczyszczenie (szczotki) istniejącej papy z kurzu, mchu i innych zanieczyszczeń,
- Położenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej na całości dachu (papa gr. min. 5,2 mm <do temperatury – 25 stopni w użytkowaniu> lub gr. 5,4mm) po uprzednim zagruntowaniu powierzchni
- Montaż systemowych wywiewek kanalizacyjnych
- Wykonanie obróbek z papy wokół wszystkich kominów, attyk i wywiewek kanalizacyjnych,
- Montaż obróbek blacharskich na kominach, attykach i pas podrynnowy,
- Demontaż rynien oraz montaż nowych rynien stalowych ocynowanych
- Uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów.
Informacje szczegółowe:
1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
UWAGA:
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć opinie kominiarską po wykonaniu robót o prawidłowości wykonanych prac.
2. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
5. Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
6. Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
7. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.