opublikowano dnia 28 lipca 2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont pomieszczenia piwnicznego, przeznaczonego na wózkownię/rowerownię w budynku przy ul. Kętrzyńskiego 1 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu pomieszczenia przeznaczonego na wózkownię/ rowerownię zgodnie z zakresem przedstawionym poniżej.
Oferty należy składać listownie lub w biurze Spółki ADMINISTRATOR 11-500 Giżycko ul. Pocztowa 3 (SEKRETARIAT), bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 11–08-2023r. do godz. 12:00 .
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Kętrzyńskiego 1.
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
-
Wymiana instalacji oświetleniowej
– demontaż starej instalacji
– montaż nowej instalacji w rurkach ochronnych
– instalacja oświetlenia LED i włącznika światła (3 punkty świetlne)
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
-
Remont pomieszczenia przeznaczonego na wózkownię/rowerownię
– wyburzenie elementów zaznaczonych na rysunku
– zbicie starych tynków
– wykonanie tynków cementowo-wapiennych (ściany i sufit)
– dwukrotne malowanie ścian i sufitu
– skucie starej posadzki i wykonanie wylewki betonowej gr. ok. 5cm (zalecane)
– zakup i montaż stojaków na rowery (12 stanowisk)
– uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
– wymiana drzwi wejściowych do pomieszczenia (klasa antywłamaniowa RC4, system jednego klucza – po jednym kluczu dla mieszkańca -48szt.)
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
-
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
-
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
-
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
-
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
-
Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
-
Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały oraz protokół kominiarski z odbioru prac.