opublikowano dnia 12 stycznia 2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Remont stropu nad pomieszczeniem łazienki w lokalu mieszkalnym nr 9 w budynku wielorodzinnym przy ul. Dąbrowskiego 13 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie remontu stropu nad pomieszczeniem łazienki w lokalu mieszkalnym nr 9 zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 02–02-2023r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Dąbrowskiego 13.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuję:
- Remont stropu nad pomieszczeniem łazienki w lokalu mieszkalnym nr 9 na podstawie pozwolenia na budowę i sporządzonego projektu technicznego
- Ustanowić na koszt wykonawcy kierownika budowy: nadzór nad pracami oraz prowadzenie dziennika budowy, przygotowywanie wniosków i pism związanych ze zgłoszeniem rozpoczęcia budowy oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres gwarancji na wykonane prace.