opublikowano dnia 16 czerwca 2025

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI 

Sporządzenie audytu pod premię remontową wraz z kosztorysem remontu budynku na os. XXX-lecia Wolnych Wyborów 5 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie  sporządzenia audytu wraz z kosztorysem remontu budynku  zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.

Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3
bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 2706-2025r. do godz. 12:00.

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Os. XXX-lecia Wolnych Wyborów 5

Administrator Sp. z o.o działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.

Zakres prac obejmuje:

  1. Wykonanie audytu wraz z kosztorysem remontu budynku. Sporządzona dokumentacja ma na celu zyskanie dofinansowania z premii remontowej na warunkach Banku Gospodarstwa Krajowego.

  2. Ze względu na brak dokumentacji technicznej obiektu, Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac

  3. Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót wersja papierowa i elektroniczna (edytowalna) na niżej wymienione wstępnie uzgodnione z Zarządem Wspólnoty prace:

    – docieplenie ścian nadziemia styropianem wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego

    – remont pokrycia papowego oraz kominów wraz z wymianą obróbek blacharskich, orynnowania i wyłazu dachowego

    – remont balkonów wraz z wykonaniem nowej hydroizolacji i dostosowaniem balustrad do aktualnych przepisów

    – docieplenie stropów między piwnicą a parterem,

  4. Szczegółowy zakres prac należy uzgodnić z Zarządem budynku.

    Informacje szczegółowe

  5. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych prac.

  6. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
  7. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
  8. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
  9. Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac.