opublikowano dnia 16 czerwca 2025
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Sporządzenie audytu pod premię remontową wraz z kosztorysem remontu budynku na os. XXX-lecia Wolnych Wyborów 5 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie sporządzenia audytu wraz z kosztorysem remontu budynku zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 27–06-2025r. do godz. 12:00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Os. XXX-lecia Wolnych Wyborów 5
Administrator Sp. z o.o działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuje:
-
Wykonanie audytu wraz z kosztorysem remontu budynku. Sporządzona dokumentacja ma na celu zyskanie dofinansowania z premii remontowej na warunkach Banku Gospodarstwa Krajowego.
-
Ze względu na brak dokumentacji technicznej obiektu, Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
-
Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót wersja papierowa i elektroniczna (edytowalna) na niżej wymienione wstępnie uzgodnione z Zarządem Wspólnoty prace:
– docieplenie ścian nadziemia styropianem wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego
– remont pokrycia papowego oraz kominów wraz z wymianą obróbek blacharskich, orynnowania i wyłazu dachowego
– remont balkonów wraz z wykonaniem nowej hydroizolacji i dostosowaniem balustrad do aktualnych przepisów
– docieplenie stropów między piwnicą a parterem,
-
Szczegółowy zakres prac należy uzgodnić z Zarządem budynku.
Informacje szczegółowe
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych prac.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac.