opublikowano dnia 8 października 2025
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego na remont pokrycia dachu papowego i kominów budynku przy Konarskiego 18 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie kosztorysu inwestorskiego na remont pokrycia dachu i kominów budynku przy Konarskiego 18 w Giżycku zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia
17–10-2025 r. do godz. 12.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Konarskiego 18.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Przedmiotem umowy będzie sporządzenie kosztorysu inwestorskiego na poniższy zakres prac związany z remontem dachu, kominów i balkonów :
I. Dach główny
-
demontaż istniejących obróbek blacharskich,
-
demontaż urządzeń i anten oraz ich ponowny montaż,
-
wykonanie nowych czap kominowych wraz z przemurowaniem 3 górnych warstw cegły w pozostałych kominach wraz z montażem demontowalnych kratek na wylotach,
-
przemurowanie zdegradowanych elementów części murowej kominów,
-
wykonanie nowych tynków na kominach, wraz z wtopieniem siatki,
-
malowanie kominów na komin biały,
-
przygotowanie podłoża poprzez mechaniczne oczyszczenie z kurzu, mchu i innych zanieczyszczeń,
-
położenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej na całości dachu,
-
montaż systemowych wywiewek kanalizacyjnych,
-
wykonanie obróbek z papy wokół wszystkich kominów, attyk i wywiewek kanalizacyjnych,
-
montaż obróbek blacharskich na kominach, attykach i pas podrynnowy,
-
demontaż rynien i rur spustowych oraz montaż nowych – stalowych, ocynkowanych,
-
uprzątnięcie po pracach i utylizacja odpadów
W załączeniu zdjęcia.
Informacje szczegółowe:
a) Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych prac.
b) Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
c) Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac potwierdzonego przez Zarząd Wspólnoty
d) Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
e) Kosztorys i przedmiary należy dostarczyć w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej
f) Termin realizacji 2 tygodnie od dnia zawarcia umowy.