opublikowano dnia 28 listopada 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Sprawowanie nadzoru archeologicznego przy prowadzeniu prac ziemnych w sąsiedztwie budynku przy ul. Dąbrowskiego 6 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie pełnienie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 10–12-2024r. do godz. 12:00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Dąbrowskiego 6
Administrator Sp. z o.o działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Dąbrowskiego 3 zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuje:
-
Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania odrębnego pozwolenia na prowadzenie nadzoru archeologicznego w związku z ww pracami
-
Nadzór archeologiczny prac ziemnych przez osobę z uprawnieniami archeologicznymi oraz dopełnienie formalności z WUOZ
-
W załączeniu zakres wnioskowanych do WUOZ prac i skan decyzji WUOZ, o narzuceniu nadzoru archeologicznego.
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych prac.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac.