opublikowano dnia 26 maja 2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Sporządzenia audytu energetycznego wraz z kosztorysem termomodernizacji budynku Piękna Góra 5 ”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie sporządzenia audytu energetycznego wraz z kosztorysem termomodernizacji budynku zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 12–06-2023r. do godz. 12:00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Piękna Góra 5
Administrator Sp. z o.o działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Piękna Góra 5 zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac obejmuję:
-
Wykonanie audyty energetycznego wraz z kosztorysem termomodernizacji budynku. Szczegółowy zakres prac należy uzgodnić z Zarządem budynku. Sporządzona dokumentacja ma na celu zyskanie premii termomodernizacyjnej
-
Ze względu na brak dokumentacji technicznej obiektu, Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
-
W załączeniu zdjęcia obiektu.
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych prac.
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac.