opublikowano dnia 18 lipca 2025

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI

Wykonanie bramy wjazdowej przy budynku przy ul. Nowowiejskiej 31 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wykonania bramy wjazdowej zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.

Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3
bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia
2507-2025 r. do godz. 12.00.

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Nowowiejska 31

Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.

Zakres prac:

Wykonanie bramy wjazdowej około 4mb (wg załącznika graficznego i poniższego zakresu)

Zakres robót obejmuje:

– wykarczowanie krzewów i niwelacja terenu w obrębie planowej bramy,

– usunięcie żywopłotu wraz z korzeniami, znajdującego w miejscu planowanej bramy,

demontaż elementów istniejącego ogrodzenia, tj. słupki od furtki i bramy

– wykonanie nowego ogrodzenia z siatki o wysokości ok. 140-150cm.

zakup i montaż bramy dwuskrzydłowej otwieranej mechanicznie w kolorze zielonym, analogicznym do istniejącego ogrodzenia (model bramy do uzgodnienia z Zarządem WM)

– utylizacja odpadów i uprzątnięcie po pracach

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych.

  2. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, m.in. wykarczowanie części żywopłotu.

  3. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.

  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.