opublikowano dnia 29 lipca 2024

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI

Wykonanie dwóch studni chłonnych na wody deszczowe w budynku przy ul. Struga 19 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wykonania dwóch studni chłonnych na wody deszczowe w budynku przy ul. Struga 19 w Giżycku. zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.

Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3
bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 1208-2024r. do godz. 1200.

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Struga 19.

Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.

Zakres prac w dwóch wariantach obejmuje :

Montaż dwóch studni chłonnych o pojemności ok 0,5 m3 każda (studnia wyposażona w wejście)

– studnie wyposażone w przelew na teren działki , w miejscu przelewu wykonanie koryta wzdłuż granicy działki o wymiarach ok 0,5*0,5*4m wypełnionego żwirem wielofrakcyjnym w otulinie z geowłókniny, wykonanie warstwy z ziemi urodzajnej wys ok.5cm i zasianie trawy (zagłębienie koryta musi uwzględniać wykonanie warstwy drenarskiej i ziemi urodzajnej z zachowaniem istniejącego poziom gruntu)

– wykonanie podłączenia studni z rurami spustowymi (jedna rura spustowa na jeden zbiornik), połączenia rynien z instalacjami wyposażone w czyszczaki (rewizje)

odtworzenie nawierzchni opaski oraz nawierzchni trawiastej

 

W załączeniu szkic z orientacyjną lokalizacja studni

 

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót .

  2. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
  3. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
  5. Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres gwarancji na wykonane prace.

pobierz Pliki