opublikowano dnia 16 października 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wykonanie dwóch studni chłonnych na wody deszczowe w budynku przy ul. Struga 19 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wykonania dwóch studni chłonnych na wody deszczowe w budynku przy ul. Struga 19 w Giżycku. zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 23–10-2024r. do godz. 1200.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Struga 19.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.
Zakres prac w dwóch wariantach obejmuje :
– Montaż dwóch studni chłonnych o pojemności ok 0,5 m3 każda (studnia wyposażona w wejście)
– studnie wyposażone w przelew na teren działki , w miejscu przelewu wykonanie koryta wzdłuż granicy działki o wymiarach ok 0,5*0,5*4m wypełnionego żwirem wielofrakcyjnym w otulinie z geowłókniny, wykonanie warstwy z ziemi urodzajnej wys ok.5cm i zasianie trawy (zagłębienie koryta musi uwzględniać wykonanie warstwy drenarskiej i ziemi urodzajnej z zachowaniem istniejącego poziom gruntu)
– wykonanie podłączenia studni z rurami spustowymi (jedna rura spustowa na jeden zbiornik), połączenia rynien z instalacjami wyposażone w czyszczaki (rewizje)
– odtworzenie nawierzchni opaski oraz nawierzchni trawiastej
W załączeniu szkic z orientacyjną lokalizacja studni
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót .
- Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
- Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
- Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres gwarancji na wykonane prace.