opublikowano dnia 19 grudnia 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wykonanie inwentaryzacji strychu w budynku przy ul. Tadeusza Kościuszki 3 w Giżycku”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania inwentaryzacji strychu.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia
03–01-2025 r. do godz. 12.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Kościuszki 3.
Administrator Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
Zakres prac:
-
Sporządzenie inwentaryzacji strychu:
– inwentaryzację należy wykonać w formie graficznej i opisowej (wskazanie wymiarów i powierzchni pomieszczeń części wspólnych – strychu, obszaru wokół lokalu nr 5 oraz wysokiego poddasza na strychu).
Inwentaryzacja powinna być przeprowadzona przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami.
Informacje szczegółowe:
-
Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót zgodnie z podanym wyżej zakresem. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
-
Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac.
-
Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
-
Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
-
Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.