opublikowano dnia 18 kwietnia 2024
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku
ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI
„Wykonanie konserwacji pomostu przy budynku na ul. Mazurska 110 w Rydzewie”
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji pomostu zgodnie z przedmiarem, stanowiący załącznik do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3 bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia
26-04-2024 r. do godz. 12.00.
Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Mazurska 110 w Rydzewie.
Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody w wyborze oferty.
- Zakres prac obejmuje:1) Wykonanie konserwacji pomostu drewnianego poprzez wykonanie dwukrotnego olejowania jego powierzchni (oleje transparentne dopuszczone do stosowań zewnętrznych na pomostach)
2) Powierzchnia pomostu ok. 67,8 m2
Informacje szczegółowe:
1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót budowlanych. Obowiązkiem oferenta jest wyliczenie ryczałtowej ceny ofertowej.
2. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia .
3. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac remontowych.
4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej.
5. Wykonawca w ofercie określi planowany termin rozpoczęcia i zakończenia prac.
6. Wykonawca w ofercie określi termin gwarancji na wykonane prac.
7. Do odbioru końcowego prac Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. gwarancje, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały.