opublikowano dnia 28 października 2024

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Giżycku

ZAPRASZA DO SKŁADNIA OFERT NA WYKONANIE INWESTYCJI

Wykonanie odprowadzenia wód deszczowych w budynku przy ul. Struga 19 w Giżycku

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót w zakresie wykonania odprowadzenia wód deszczowych zgodnie z zakresem stanowiącymi załącznik do niniejszego zaproszenia.

Oferty należy składać w biurze Spółki ADMINISTRATOR Sp. z o.o., 11-500 Giżycko,
ul. Pocztowa 3
bądź na adres mailowy: admtechniczny245@wp.pl w terminie do dnia 3010-2024r. do godz. 1200.

Wyboru oferty dokona Wspólnota Mieszkaniowa Struga 19.

Administrator Sp. z o.o zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert bez podania przyczyny i swobody
w wyborze oferty.

Zakres prac obejmuje wykonanie odprowadzenia wód deszczowych z dachu z dwóch rur spustowych od strony ul. Struga :

wykonanie odwodnień liniowych na szerokość opaski z połączeniem ich z rurami spustowymi

– na wylocie odwodnień liniowych wykonanie korytowania gruntu wraz z jego zasypaniem grubym kruszywem (koryta mają umożliwić odpływ wody na skarpę)

 

 

Informacje szczegółowe:

  1. Oferta powinna zawierać: cenę ryczałtową za wykonanie wyżej wymienionych robót .

  2. Oferta cenowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
  3. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu w celu ustalenia szczegółowego zakresu prac
  4. Wynagrodzenie za ewentualne roboty dodatkowe, których nie można było przewidzieć do dnia zawarcia umowy i roboty zamienne zlecone przez Zamawiającego będą wymagały odrębnego porozumienia zaakceptowanego przez Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
  5. Wykonawca w ofercie określi planowany czas wykonania prac oraz okres gwarancji na wykonane prace.